Neziskový sektor a organizace
Komplexní nástroj krizového řízení, umožňuje řešení požadavků pomocí Dispečinku pro sledování a koordinaci. Krizové řízení pro strategické plánování a rychlou reakci či sklad produktů pro efektivní správu zásob na jednom místě.

Technologie ISKL přináší jednotné rozhraní pro vaši práci se všemi částmi projektu čí nenadálé situace. Skvěle se hodí i do neziskové sféry.
Dispečink
Jedná se o modul, který reprezentuje specializaci obecného tiketovacího nástroje. Je schopen centralizovaně ...
Zjistit více informacíKapacitní plánování
Za kapacitní plánování lidských zdrojů považujeme proces, který se zaměřuje především na správu a optimalizaci ...
Zjistit více informacíLidské zdroje (HR)
Hlavním cílem tohoto modulu v systému ISKL je usnadnění a zefektivnění správy lidských zdrojů (HR – Human Resources) v dané organizaci ...
Zjistit více informacíHumanitární pomoc
Jedná se o modul, který najde své využití v případě okamžité pomoci, ta je poskytována například na místech přírodní katastrofy ...
Zjistit více informacíKrizové dokumenty
Jako krizové dokumenty označujeme všechny soubory, které specifikují chování v různých krizových situacích. Dokumenty jsou připraveny ...
Zjistit více informacíKrizová kominukace
Systém pro krizovou komunikaci je speciálním nástrojem využívaným k řízení komunikace během krizových situací či nenadálých ...
Zjistit více informacíVhodné i pro další typy organizací jako komerční či neziskové organizace.
Komplentí přehled
Spravujte své projekty od začátku do konce.
Aplikace ISKL poskytuje komplexní nástroje pro efektivní řízení firmy, zahrnující správu zaměstnanců, řízení úkolů a optimalizaci obchodních procesů.
- Systém na strávu požadavků ať interních či externích
- Komplentí HR modul pro správu a práci se zaměstnanci
- Docházkový systém pro vaše zaměstnance
- a další...
Spolupráce všech týmů
Rychlejší přesun nápadů do akce.
S integrací funkcí pro komunikaci, sledování zdrojů a koordinaci týmů poskytuje ISKL ucelený systém pro krizové řízení, zvyšující schopnost organizace reagovat na nečekané události a minimalizovat jejich dopady.
- Služby pro krizovou komunikaci a koordinaci
- Sekce pro humanitární pomoc i centrální dispečink
- Mobilní aplikace pro práci z ternénu, která je vhodná i pro dobrovolníky
- a další ...