Kompletní přehled v týmu

Neziskový sektor a organizace

Komplexní nástroj krizového řízení, umožňuje řešení požadavků pomocí Dispečinku pro sledování a koordinaci. Krizové řízení pro strategické plánování a rychlou reakci či sklad produktů pro efektivní správu zásob na jednom místě.

Neziskový sektor a organizace
Jednotné funkce

Technologie ISKL přináší jednotné rozhraní pro vaši práci se všemi částmi projektu čí nenadálé situace. Skvěle se hodí i do neziskové sféry.

Dispečink

Jedná se o modul, který reprezentuje specializaci obecného tiketovacího nástroje. Je schopen centralizovaně ...

Zjistit více informací

Kapacitní plánování

Za kapacitní plánování lidských zdrojů považujeme proces, který se zaměřuje především na správu a optimalizaci ...

Zjistit více informací

Lidské zdroje (HR)

Hlavním cílem tohoto modulu v systému ISKL je usnadnění a zefektivnění správy lidských zdrojů (HR – Human Resources) v dané organizaci ...

Zjistit více informací

Humanitární pomoc

Jedná se o modul, který najde své využití v případě okamžité pomoci, ta je poskytována například na místech přírodní katastrofy ...

Zjistit více informací

Krizové dokumenty

Jako krizové dokumenty označujeme všechny soubory, které specifikují chování v různých krizových situacích. Dokumenty jsou připraveny ...

Zjistit více informací

Krizová kominukace

Systém pro krizovou komunikaci je speciálním nástrojem využívaným k řízení komunikace během krizových situací či nenadálých ...

Zjistit více informací
Široká paleta možností

Vhodné i pro další typy organizací jako komerční či neziskové organizace.

Komplentí přehled

Spravujte své projekty od začátku do konce.

Aplikace ISKL poskytuje komplexní nástroje pro efektivní řízení firmy, zahrnující správu zaměstnanců, řízení úkolů a optimalizaci obchodních procesů.

  • Systém na strávu požadavků ať interních či externích
  • Komplentí HR modul pro správu a práci se zaměstnanci
  • Docházkový systém pro vaše zaměstnance
  • a další...
Zjistit více informací
Komerční organizace
Organizační složky státu

Spolupráce všech týmů

Rychlejší přesun nápadů do akce.

S integrací funkcí pro komunikaci, sledování zdrojů a koordinaci týmů poskytuje ISKL ucelený systém pro krizové řízení, zvyšující schopnost organizace reagovat na nečekané události a minimalizovat jejich dopady.

  • Služby pro krizovou komunikaci a koordinaci
  • Sekce pro humanitární pomoc i centrální dispečink
  • Mobilní aplikace pro práci z ternénu, která je vhodná i pro dobrovolníky
  • a další ...
Zjistit více informací